FAQ

 

Heb je een vraag of is iets onduidelijk? Neem dan gerust een kijkje op onze FAQ-pagina (Frequently Asked Questions, ofwel veelgestelde vragen). Daar vind je misschien al het antwoord dat je zoekt.

Kun je het antwoord daar niet vinden? Geen probleem! Stuur ons een e-mail en we helpen je met plezier verder.

 

Wat houdt het menu 'Reinaert' of menu Reinaert 'All in' precies in?

Bij het menu 'Reinaert' kun je persoonlijk en ter plaatse kiezen uit een ruime keuze voor-, hoofd- en nagerechten. Het menu is ook beschikbaar in een 'All-in' formule. Hierbij zijn een glaasje bubbels met huisbereid hapje, huiswijnen, bieren, frisdranken & waters naar keuze tot aan het dessert én een koffie of thee bij het dessert inbegrepen. 

Bovendien kun je in het menu bij elke gang ook opteren voor één van onze suggestiegerechten (evt. mits klein suppl.) En tenslotte kan ook onze vegetarische en lactose- of glutenvrije optie gekozen worden in het menu.

Bekijk alvast hier het (All-in) menu 'Reinaert' of honger gekregen en wil je graag meteen reserveren, klik dan hier.

Kan ik een ander gerecht kiezen in het menu 'Reinaert'?

Om diverse praktische redenen is het helaas niet mogelijk om andere gerechten te kiezen in het menu. (Ook niet tegen een meerprijs) Kies je voor het menu ‘Reinaert’, dan geniet je van een selectie van gerechten die met zorg en aandacht door ons zijn samengesteld.

Wensen jullie meer flexibiliteit? In dat geval adviseren wij jullie te kiezen voor onze 'à la carte'-opties. Let op: deze optie is niet beschikbaar op zaterdagavond, zondagmiddag en feestdagen ('s middags). Op deze momenten serveren wij enkel het menu 'Reinaert' (Standaard of All-in) 

Klik hier om je tafel meteen te reserveren.

Is de 'All-in formule' steeds voor het gehele gezelschap?

Ja, de 'All-in formule' is altijd van toepassing op de gehele tafel. Deze regeling is ingesteld om praktische redenen en om misbruik te voorkomen. Voor gasten die geen alcohol consumeren, is er vanzelfsprekend een uitgebreide selectie beschikbaar. Deze omvat alcoholvrije aperitieven en mocktails, 0% bieren en wijnen, frisdranken, sappen, evenals koffie of thee na afloop. Bovendien zijn de prijzen van alcoholvrije dranken vaak vergelijkbaar met die van dranken met alcohol.  

De 'All-in formule' biedt jullie een zorgeloze ervaring waarbij iedereen aan tafel kan genieten van een ruime keuze aan gerechten en drankjes. Geen zorgen meer over oplopende kosten en de eindrekening, enkel samenzijn en het creëren van mooie herinneringen.

Kiezen de volwassenen voor de 'All-in formule', dan wordt deze automatisch doorgetrokken naar de kinderen. Dit is zowel om praktische redenen als om misbruik te voorkomen. De drankenformule is incl. apero, drank naar keuze tot aan het dessert & koffie/thee zodat iedereen onbeperkt kan genieten!

Klik hier om meteen te reserveren. 

Klik hier om het menu 'Reinaert' te bekijken

Hebben jullie vegetarische, gluten- en/of lactose vrije gerechten?

Jazeker, bekijk hier onze menukaart met de vegetarische en gluten en/of lactose vrije opties. 

 

Klik hier om meteen te reserveren.

Bieden jullie ook vegetarische/ glutenvrije/ lactosevrije opties aan in het menu 'Reinaert'?

Ja, we bieden een vegetarische optie aan in het menu 'Reinaert' en het menu 'Reinaert All-in' 
Tevens is het eveneens mogelijk om de gluten- en lactose vrije gerechten van de 'à la carte' kaart te verwerken in beide menu's.

Klik hier om de kaart met het menu 'Reinaert' en de vegetarische optie te bekijken 
Klik hier om de 'Á la carte' kaart met alle vegetarische/ glutenvrije en lactose vrije gerechten te bekijken.. 

Klik hier om meteen te reserveren

Hebben jullie een lunch formule?

Jazeker! Van woensdag t.e.m. zaterdag (tussen 11u30 en 15u30) is het mogelijk om te kiezen voor onze lunchformule. Je hebt hierbij steeds de keuze uit maar liefst 4 voorgerechten en 7 hoofdgerechten! 

Bekijk alvast hier onze lunchformule.

Wil je meteen reserveren? Dan kan makkelijk via deze link

Serveren jullie ook alcoholvrije drankjes?

Jazeker, we hebben een uitgebreid aanbod aan alcholvrije aperitieven (Gin 0%, Alcoholvrij zoet, alcoholvrij bitter), mocktails (o.a. Virgin Mojito, bionina) 0% wijn en bieren (o.a. Carlsberg 0% en Sportzot 0,4%) 

 

Klik hier om meteen je tafel te reserveren. 

Is 'à la carte' bestellen steeds mogelijk?

Neen, op zaterdagavond, zondagmiddag en op feestdagen ('s middags)  serveren wij enkel het menu 'Reinaert' (Standaard of All in) Voor de kindjes voorzien wij uiteraard een aangepast kinder menu 'Reinaert' 
'A la carte' bestellen is dus niet mogelijk op zaterdagavond, zondagmiddag en feestdagen ('s middags) 

Is er parkeergelegenheid bij de brasserie?

Jazeker, er is voldoende parkeergelegenheid voor én in de nabije omgeving van de brasserie.

Is de zaak rolstoel toegankelijk?

Jazeker!

Ook hebben wij een ruim toilet beschikbaar voor personen met een beperking.  Geef zeker bij je reservering aan als jij of iemand uit je gezelschap gebruikmaakt van een rolstoel of rollator. We zorgen er dan voor dat jullie een makkelijk toegankelijke plek krijgen.

 

Klik hier om meteen te reserveren.

Is er speelgelegenheid / voorzieningen voor de kleintjes?

Tijdens de zonnige lente/ zomermaanden, kunnen kinderen bij mooi weer volop spelen in onze tuin. Er zijn o.a. trampolines, een springkasteel en een zandbak met leuke speeltjes. Voor de creatieve kleintjes hebben we kleurplaten en kleurtjes, terwijl oudere kinderen en tieners kunnen genieten van 'FREE WIFI' :-).

Ook hoge kinderstoelen en een luierkussen zijn beschikbaar tijdens jullie bezoek.

We vragen vriendelijk om altijd toezicht te houden op jullie spelende kinderen en om onze speelfaciliteiten met respect te gebruiken. Zo zorgen we samen voor een veilige en plezierige omgeving!

 

Klik hier om meteen te reserveren.

Hebben jullie een tea-room?

Verse pannenkoeken, wafels en roomijs coupes zijn enkel verkrijgbaar tussen 15u00 à 15u15 en 16u45, van woensdag t.e.m. zaterdag.

Na 17u00 is er geen tea-room meer mogelijk en beginnen we met de voorbereidingen en het opnieuw indekken van de tafels voor de avond service.

Reservatie voor de tea-room is niet mogelijk en op hele drukke dagen bvb communie (weekends april en mei), grote familiefeesten...kan de tea-room wegvallen omdat we dan in de keuken de chef, de sous-chef, alle plaats én het fornuis nodig hebben voor de bereiding van de maaltijden...  :-)

Bedankt alvast voor het begrip. 

Mag onze hond meekomen?

Hoewel we zelf dierenvrienden zijn, proberen we een bezoek aan onze zaak voor iedereen zo aangenaam, comfortabel en veilig mogelijk te maken. Sommige mensen hebben nu éénmaal schrik van honden, voelen zich er niet prettig bij, of houden simpelweg niet van dieren in een eetgelegenheid.

Ben je echter genoodzaakt om je hond mee te brengen, dan vragen wij vriendelijk dat andere gasten hiervan géén hinder ondervinden. Dit betekent bijvoorbeeld dat er geen geurhinder mag zijn, dat de hond rustig onder de stoel of tafel blijft liggen, niet blaft en zich niet ongewenst opdringt door opspringen of ander gedrag.


Alvast hartelijk bedankt voor jullie begrip en medewerking! 

 

Is reserveren verplicht?

Reserveren is niet verplicht, maar wegens de grote populariteit is het restaurant vaak volzet. 
Reserveren is dus steeds aanbevolen (zeker in het weekend) en kan ook in de zomermaanden voor het tuinterras. 

Klik hier om meteen te reserveren.

  • Moet je helaas toch annuleren? Dat kan eenvoudig via je online gemaakte reservatie. Hebben jullie niet oline gereserveerd? Dan vragen we vriendelijk om ons altijd telefonisch te informeren als de reservatie binnen 24 uur niet kan doorgaan of als er wijzigingen zijn in het aantal personen.
    Telefoon: +32 9 228 46 44

Kan ik een tafel in de tuin reserveren?

Als het terras open is, dan kan dat zeker! Hou er wel rekening mee dat wij steeds het weer via een speciale app en/of buienradar opvolgen. Bij kans op een zomers onweer, lokale buien of bvb koude avond temperaturen, voorzien wij om praktische redenen op dat moment mogelijk geen plaatsjes buiten. Noteer gerust bij 'opmerkingen' dat jullie graag een tafeltje buiten willen en wanneer mogelijk voorzien we graag een plaatsje op het terras. 

 

Meteen reserveren, klik hier.

Via het online reservatie formulier lukt het me niet te reserveren

Bij het online reservatie systeem zie je onmiddellijk de nog beschikbare data en of je nog voor 'lunch' en 'diner' kunt reserveren of enkel voor bvb. lunch. Wanneer je dan 'diner' niet meer kunt selecteren, dan is deze optie reeds volzet. Wanneer het niet lukt om bvb 6 personen aan te duiden, dan hebben we enkel nog een tafeltje van 2 vrij :-)  

Bellen of mailen is dan niet nodig, volzet = écht volzet :-) 

 

Klik hier om de beschikbaarheid te controleren of te reserveren.

Is de keuken doorlopend open?

Jazeker, onze keuken is doorlopend open van 11u30 tot 20u45. Onze lunchformule is van woensdag tot zaterdag verkrijgbaar tot 15u30. 

 

Klik hier om meteen te reserveren.

Klik hier om onze 'A la carte' menukaart te bekijken.

Klik hier om het menu 'Reinaert' te bekijken.

Hoe kunnen we bij jullie betalen?

Wij aanvaarden:

  • Cash betalingen
  • Bancontact – Maestro – Mastercard – Visa
  • Elektronische maaltijdcheques van Sodexo – Edenred
  • Onze cadeaubonnen

Hoe blijf ik op de hoogte van acties, nieuwtjes, jaarlijks verlof...?

Blijf je graag op de hoogte van de nieuwe suggesties, leuke weetjes, jaarlijks verlof... ? Volg ons dan zeker via 'Facebook' -> Brasserie Reinaert Destelbergen. 

Zijn er openstaande vacatures bij jullie?

In de horeca zijn we vaak op zoek naar extra handen :-) Stuur ons dus gerust een mailtje om jezelf even voor te stellen. Wij werken met vaste contracten - part time contracten - studenten & flexijobs. 

info@reinaertdestelbergen.be

 

Antwoord niet gevonden? Geen probleem, stuur ons gerust een mail via info@reinaertdestelbergen.be

Klik hier om terug te keren naar de HOME pagina